środa, 12 września 2012

The Versatile Blogger Award



No i dopadło i mnie. Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award przez Karinę z "W kadrze smaku" za co serdecznie dziękuję, ale i lekko przeklinam ;-) Nie żebym nie czuła się dumna, ale zadanie w postaci wymienienia 15 blogów kulinarnych do dalszej nominacji jest nie lada wyzwaniem. Zresztą - wyjawianie faktów o sobie również.

No ale lecim z tym koksem ;P

Najpierw zasady:

  1. Umieszczenie nagrody na swoim blogu.
  2. Podziękowanie za nominację.
  3. Napisanie 7 faktów o sobie.
  4. Wytypowanie kolejnych 15 blogów.
  5. Poinformowanie wytypowanych blogerów o nominacji.


Pierwsze dwa punkty mam za sobą.

Czas na parę faktów:


  1. Mimo że piszę prawą ręką - jestem leworęczna (chociaż teraz już raczej oburęczna). Panie W Przedszkolu postanowiły mnie kiedyś skarcić za bycie mańkutem i skutecznie oduczyły niniejszego "złego nawyku".
  2. Nałogowo zbieram książki kucharskie z pięknymi fotografiami.
  3. Nałogowo zbieram wszelkiej maści "przydasie" do fotografii kulinarnej - nie umknie mi żaden śliczny talerzyk, żadna filiżanka i żadna serwetka, czy deska (dlatego nie mam w szafce ani jednego pełnego kompletu zastawy ;-) ).
  4. Marzy mi się posiadłość w Toskanii.
  5. Mam psa, ale marzę o kotach - od kilku lat jestem zakręconą fanką rasy Maine Coon.
  6. Oprócz focenia jedzenia na potrzeby bloga zajmuję się nieśmiało również fotografią ślubną i okolicznościową.
  7. Na szafkach w obecnej kuchni (na całej ich długości) mam poustawiane kilkadziesiąt butelek, a każda z innym alkoholem jako zawartością (między innymi pędzony przez mojego dziadka - na szyszkach i winogronach - najlepszy bimber na świecie!) - nie jestem jednak alkoholiczką ;-) Po prostu lubię robić drinki.


Blogerzy, których nominuję (kolejność przypadkowa):


  1. Addio Pomidory.
  2. Bakerlady.
  3. Every Cake You Bake.
  4. Kornik w kuchni.
  5. W kuchni Aganiok.
  6. Pracownia Wypieków.
  7. W pewnej kuchni na Wyspach...
  8. Słodkie Fantazje.
  9. Absolutnie Apetyczne!
  10. Gotuje, bo lubi.
  11. Pass the Food.
  12. Gzik i Pyry.
  13. Pretty Baked.
  14. Teatr Gotowania.
  15. Strawberries from Poland.


I to by było na tyle: dziękuję Akademii, filmowcom, operatorom, scenarzyście, mojemu narzeczonemu, przyjaciołom i rodzinie, a także Wam, drogie Koleżanki i Koledzy z planu - ten film na pewno by bez Was nie powstał ;-)

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! Uprzejmie proszę o pozostawienie komentarza. Konstruktywna krytyka jest mile widziana :-)